- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

عقاب / هلال؟ کدام تیم، جام قهرمانی رو بالای سر خواهد برد

عقاب / هلال؟ کدام تیم، جام قهرمانی رو بالای سر خواهد برد

81043711-5499149 [1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان بستک مسابقات فوتبال قهرمانی شهرستان بستک به آخرین ایستگاه خود رسیده است. مارتونی که ۱۱۸روز به طول انجامید. و حالا همه منتظر آخرین روز از این رقابتها خواهند بود. مسابقاتی که برای نخستین بار با شرکت ۳۵ تیم و با شور و هیجان خاصی نسبت به سالهای گذشته انجام شده است.

در مدت ۴ ماه بیش از ۱۲۰ بازی برگزارشد. رئیس هیئت فوتبال، فرخ محمدی و مسئول برگزاری این مسابقات آقای امینایی و سایر مسولین در این حوزه. به خوبی و با کمترین امکانات توانستند شرایط مناسبی برای تیمها مهیا کنند.

و حالا این مسابقات به آخرین نقطه خود رسیده است، جایی که تیمی از منطقه فرمرزان یعنی هلال هنگویه حضور دارد. هلالی که سبک بازی فیزیکی را در دستور کار خود قرار میدهد. و همواره این را در دیدارهای گذاشته به نمایش گذاشته است. مسلماً نقطه قوت هلال زبیر ایوبی در نوک پیکان خط حمله خواهد بود. او که بی شک یکی از برترین بازیکنان شهرستان به حساب می آید. میتواند برای عقاب درد سر ساز باشد. تیم هلال با برتری در مقابل جنوب بستک به این دیدار رسیده است.
اما در سمت دیگر تیمی از بخش مرکزی شهرستان یعنی عقاب تدرویه حضور خواهد داشت.
عقاب بر خلاف هلال، تیمی تکنیکی و جوان است. تیمی که برای نخستین بار به این مرحله صعود کرده است و اصلاً دوست ندارد بدون جام ورزشگاه را ترک کند.

تیم عقاب با برتری در مقابل پرسپولیس بستک به مرحله ی پایانی راه پیدا کرده است.

حالابایددیدکدام تیم جام قهرمانی رابالای سر خواهد برد و جایزه یک میلیون پانصد هزار تومانی را به خانه میبرد.

اضافه میکنم این دیدار روز جمعه۹۳/۹/۲۱  ساعت:۱۴:۰۰ در ورزشگاه تختی بستک برگزار خواهد شد.

خبرنگار: عبدالله دامن افشان