skip to Main Content

کاروان راه‌ نمی‌اندازم و ظاهر سازی نمی‌کنم/ کاروان راه انداختن و ظاهر سازی در رای مردم تاثیری ندارد

دکتر محمد حسن نیا با انتشار بیانیه‌ای برخی دغدغه‌های انتخاباتی خود را از جمله راه نینداختن کاروان‌های تبلیغاتی و عدم سوء استفاده از اخلاص مردم را مطرح کرد.

حسن نیا

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دکتر محمد حسن نیا کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای برخی از دغدغه‌های خود را عنوان کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

خطاب به مردم سه شهرستان بندرلنگه، بستک و پارسیان

برادران و خواهران بزرگوار انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نماینده اصلح در غرب استان وارد عرصه سرنوشت سازی شده است، کاندیدهایی که خود را ساده زیست و مردمی معرفی می کردند در حال حاضر کاروان های طولانی با مخارج هنگفت به همراه دارند و این مساله نشان می دهد که هنوز به مجلس راه نیافته حرف و عملشان یکی نیست.

این کاروان ها با گذر از روستاها که مردمش به نان شب احتیاج دارند آسایش را از آنها گرفته اند، ستادهای پر زرق و برق هم کمتر از این برای مردم مشکل ایجاد نکرده اند، چه آن هایی که خود را اصول گرا می دانند و چه آنهایی که می گویند اصلاح طلبیم باید بدانند که موجدان این جریان ها انسان های ساده زیستی هستند.

اینجانب دکتر محمد حسن نیا کاندید این دوره مجلس شورای اسلامی دکترای تاریخ، نویسنده چندین کتاب و مقاله و فعالیت هفت ساله در صدا و سیمای کشور و مشاور نماینده مجلس از روز اول عنوان کردم که در این دوره با توجه به بلوغ فکری مردم غرب استان دیگر کاروان راه انداختن و ظاهر سازی در رای مردم تاثیری ندارد.

رای مردم غرب هرمزگان در قلب و فکر آنها است و نه در چشم آنها بنابراین هیچ وقت کاروان راه نمی اندازم و با ساده ترین حالت در مساجد و جاهایی که سخنرانی می کنم حاضر می شوم.

دوستان باید توجه داشته باشند که نود درصد جامعه غرب استان طبقه فقیر و متوسط هستند پس پول این کاروان ها را چه کسانی فراهم می کنند؟! بیاییم برای نخستین بار در غرب استان فردی ساده زیست، دارای اندیشه بلند، سختی کشیده و دارای سواد دانشگاهی و استاد دانشگاه های تهران، غم خوار مردم جنوب فارغ از بستکی بودن، پارسیانی بودن و لنگه ای بودن را انتخاب کنیم تا الگویی برای نسل آینده جامعه ما باشد،
بنده به خداوند منان سوگند یاد کردم که تا لحظه اخر در عرصه انتخابات بمانم و به نفع هیچ فردی کنار نروم و همراه با خط مشی دولت تدبیر و امید جناب اقای دکتر روحانی که اکثریت مردم غرب استان به او رای دادند هستم
و اگر در فضای مجازی در روزهای آخر منتهی به انتخابات اعلام شد که دکتر حسن نیا در عرصه انتخابات نیست و یا به نفع شخصی کناره رفت دروغ است.

بنده تا آخر هستم چون می دانم آزاد اندیشان و ساده زیستان غرب استان به من رأی می دهند

نام نیکو گر بماند ز آدمی /// /// /// به کز او ماند سرای زرنگار

من الله التوفیق دکتر محمد حسن نیا

کاندید دهمین دوره غرب استان هرمزگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top