skip to Main Content

آغاز طرح واگذاری صندوق های صدقات به مراکز نیکوکاری در پارسیان

مسئول روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان از آغاز طرح واگذاری صندوق های صدقات به مراکز نیکوکاری شهر کوشکنار و محله احشام شهر پارسیان در غرب استان خبر داد.

IMG14251131

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، سیاوش عامری مسئول روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس گفت: لحظاتی پیش و با حضور مدیرکل، معاون توسعه مشارکت های مردمی و شورای مدیران کمیته امداد استان، امام جمعه شهرستان پارسیان و جمعی از خیرین و مددکاران اجتماعی، طرح واگذاری صندوق های صدقات به مراکز نیکوکاری به صورت پایلود در شهر کوشکنار و محله احشام شهر پارسیان آغاز شد.

وی با بیان اینکه از این پس همه مراحل جمع آوری، ثبت و توزیع صدقات شهر کوشکنار و محله احشام در شهرستان پارسیان توسط مراکز نیکوکاری مستقر در این ۲ نقطه صورت می گیرد، افزود: صدقات جمع آوری شده با نظر عاملین مراکز و با مدیریت امام جماعت و امام جمعه بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

عامری عنوان کرد: البته سایر خدمات نظیر پرداخت مستمری، اعطای تسهیلات اشتغال، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و … کماکان توسط اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پارسیان به مددجویان ارائه می شود.

وی با اشاره به رسالت مراکز نیکوکاری، یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت مساجد محلات در راستای جذب افراد خیر و نیکوکار و مدیریت ارائه خدمات به نیازمندان توسط خود مردم از اهداف شکل گیری مراکز نیکوکاری است.

منبع: شبستان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top