skip to Main Content

هیچ ابزار نرم افزاری و برنامه ای نمی تواند جای کتاب را بگیرد

ناصر چمن پیرا در جمع هفتاد دانش آموز از دبیرستان شیخ نجیب روستای کوهیج که به همراه مدیر و سرپرست و چند مربی از کتابخانه شرفا شرفایی جناح بازدید کردند گفت : هیچ ابزار نرم افزاری و برنامه ای نمی تواند جای کتاب را بگیرد .

IMG-20141206-WA0000

به گزارش پایگاه خبری بادگیر ناصر چمن پیرا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح اظهار داشت : با وجود پیشرفت تکنلوژی و فضا های مجازی که بخشی از آن هم اکنون در گوشی های تلفن همراه با انواع برنامه ها ارائه می شود اما هیچ ابزار نرم افزاری و برنامه ای نمی تواند جای کتاب را بگیرد. وی خاطر نشان ساخت : در واقع احساسی که از مطالعه کتاب به انسان منتقل می شود با هیچ چیز قابل قیاس نیست .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جناح بیان داشت : کتابخانه شرفا شرفایی محل تجمع اندیشه های گوناگون دانشمندان است و در این کتابخانه از نونهالان تا بزرگسالان به فراخور استعداد ، رشته تحصیلی و علاقمندی مراجعین ، کتاب و محتویات آموزشی یافت می شود.

ناصر چمن پیرا در بخشی از صحبت های خود به تاثیر مطالعه با تهاجم فرهنگی اشاره کرد و گفت : اگر اوقات فراغت دانش آموزان به ویژه در مقطع متوسطه با مطالعه ی کتاب های مفید پر شود ، قطعا دانش آموزان راه های مقابله با این تهاجمات را دربین مطالب کتاب می توانند بیابند.

وی به لزوم به روز شدن کتاب ها تاکید نمود و خطاب به دانش آموزان گفت : همانطور که بایستی مطالب جدید کتاب ادبی ، فرهنگی و علمی و اجتماعی به سرعت وارد کتابخانه شود و به همان اندازه دانش آموزان نیز باید از این قافله عقب نمانند.

گفتنی است کتابخانه شرفا شرفایی با سی هزار جلد کتاب یکی از بزرگترین کتابخانه های استان هرمزگان شناخته می شود.

نوشته شده توسط: میلاد کارگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top