skip to Main Content

بازی اصلاح طلبان غرب هرمزگان در زمین بی اعتمادی

باج‌خواهی سیاسی اصلاح طلبان غرب هرمزگان از دولت و دخالت در عزل و نصب‌های مدیران توانمند چهره منفعت طلبی این جریان سیاسی را نمایان کرده لذا کاندیداهای قوی حاضر به قرار گرفتن در لیست آنان نیستند.

farhangnews_162865-474719-1449378781

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، خواستگاه انتخابات در غرب هرمزگان بیشتر به موضوعات قومی، مذهبی و منطقه‌ای بر می‌گردد و تجربه چندین ساله انتخابات‌ها نیز چنین نشان داده است.

اما گویا برخی جریانات سیاسی مشغول بازی در زمین بازی هستند که هیچگونه بازیگری ندارد لذا هر از گاهی طرحی شکست خورده را تجربه می‌کنند.

وضعیت اصلاح طلبان غرب هرمزگان در حالی به کلاف سردرگم تبدیل شده است که هیچ یک از کاندیداهای امیدوار کسب آراء حاضر نیستند در لیست آنان قرار بگیرند و تنها گزینه باقی مانده از مقبولیت چندانی برخوردار نیست.

اصلاح طلبان غرب هرمزگان در حالی دوران افول خود را تجربه می‌کنند که تا کنون نتوانسته‌اند توجه مردم را به خود جلب کنند، شاید این موضوع به لیدرهای این جریان سیاسی در غرب هرمزگان بر‌گردد، لیدرهایی که خواست‌گاه‌های منطقه‌ای، قومی و جناحی خود را به منفعت عامیانه ترجیح می‌دهند و این درحالی که در دوران دو سال و نیمه دولت تدبیر و امید با سوء استفاده از وضعیت پیش آمده آراء مردم را مصادره کرده و با باج‌خواهی سیاسی از دولت باعث بدنامی جریان اصلاح طلبی در بین مردم شدند.

دخالت بی مورد در عزل و نصب‌ مدیران توانمند سه شهرستان غرب هرمزگان به بهانه وابستگی به جناح اصولگرا و عدم همراهی با جریان اصلاح طلبی برخلاف سیاست دولت اعتدال‌گرای تدبیر و امید و نیز دخالت در تصمیم گیری‌های مدیران اجرایی و از این دست فعالیت‌ها که بر عموم مردم پنهان نبود و امروز کاندیداها با توجه به موضوعاتی که لیدرهای اصلاح طلب در غرب هرمزگان به وجود آوده‌اند حاضر به قرار گرفتن در لیست آنان نیستند.

از سوی دیگر خوش نامی و مردم‌داری گزینه‌های اصول‌گرا و اجماع بر فرد خاص از سوی شورای عالی اصولگرایی جبهه‌ای قوی را تشکیل داده تا مردم باری دیگر با خلق حماسه‌ای سیاسی زمینه توسعه و پیشرفت همه جانبه منطقه را فراهم کنند.

انتهای پیام/

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top