skip to Main Content

به منظور توسعه مبادلات گمرکی تمام تلاش عوامل گمرک ارتقاء سطح خدمات به تجار و بازرگانان است

جشن روز جهانی گمرک همزمان با روز های آغاز دهه مبارک فجر با حضور پرشور و شوق کارکنان و خانواده گمرگی ها برگزار گردید .

DSC07894

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، جشن روز جهانی گمرک(۲۶ ژانویه) با چند روز تاخیر و در روزهای آغازین دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن گلبت بندر کنگ برگزار گردید . از عمده ترین برنامه های این مراسم اجرای برنامه های طنز ، تئاتر ، گروه موسیقی ، سخنرانی در مبحث انقلاب و اخلاق کارمندی، طرح سوال علمی در مبحث امور گمرکی و مباحث انقلاب اسلامی، اجرای مسابقه شعر خوانی فرزندان کارمندان و دیگر برنامه های شاد و مفرح بود .

صفر شیبانی مدیرکل گمرک بندرلنگه نیز در این مراسم ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز جهانی گمرک و همچنین آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:در مدت حضور اینجانب به عنوان خادم مردم این منطقه، تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت در کلیه امور گمرک انجام دادم و بحمدالله هم موفقیت هایی هم برای گمرک و هم برای شهرستان بدست آمد. موفقیت هایی همچون کسب درآمد، رشد صادرات غیرنفتی، کسب گواهی نامه ۵s(نظام آراستگی محیط کار) برای اولین بار، تمدید گواهی نامه iso 9001-2008 (نظامنامه کیفیت) ، کاهش زمان ترخیص کالا، الکترونیکی کردن رویه های مختلف گمرکی و موارد دیگر از جمله این پیشرفتها بود.

ایشان ادامه دادند: رسیدن به این مهمات بدون همفکری و مشارکت شما عزیزان به عنوان سرمایه های گمرک جمهوری اسلامی ایران میسر نبود و هرآنچه که بدست آمده است مرهون زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر شما سروران در یکی از بدترین مناطق آب و هوایی و رفاهی کشور با مزایای بسیار اندک است.

شیبانی افزود: البته می دانم و حقیقت هم همین است که شهرستان شرایط و جای فعالیت و توسعه زیادی دارد و در حال حاضر و بعد از عبور از تحریم های خصمانه ای که به ناحق علیه کشور ما داشته اند تازه اول راه هستیم و میطلبد با تلاش دوچندان در راه توسعه و آبادانی منطقه گام برداریم. رسیدن به این موضوع هم یاری و همراهی همه مسئولین شهرستان و استان ، تجار وسرمایه گذاران را نیاز دارد که امیدواریم در آینده محقق شود.

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top