skip to Main Content

جدی‌ترین حامی گذشته و رقیب کنونی جباری پا به عرصه انتخابات گذاشت

ناصر شریفی به عنوان جدی‌ترین حامی جباری در دوره‌های گذشته به عنوان جدی‌ترین رقیب جباری در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی پا به عرصه تبلیغات انتخاباتی خواهد گذاشت.

شریفی ۱۲۱۲۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر شریفی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تایید صلاحیت خود گفت : قبل از هر سخن با خشوع تمام سجده شکر می سایم، بر استان کبریایی حضرت دوست که لطف بی دریغش در همه حال شامل بندگانش می شود و کافیست بخواهیم آنچه خیر و صلاح است مقدر فرماید.

شریفی ادامه داد : خاضعانه و متواضعانه از پیشگاه مردم عزیز، فهیم، باوفا، نجیب و مهربان دیارم در جای جای غرب هرمزگان که طی این مدت خاشعانه با نذر و نیازشان و دعا و روزه داری شان از خدای بزرگ نیکی ها و خیر و صلاح ما و جامعه را التماس نمودند و طی این مدت که این حقیر در تهران پیگیر حل مشکل بودم با تماس ها و پیامهایشان باعث دلگرمی و قوت قلب اینجانب بودند نهایت تشکر و سپاساگزاری را دارم.

ناصر شریفی افزود : از اعضا فهیم و دوراندیش هیات نظارت استان هرمزگان و شورای نگهبان قانون اساسی که با نصب العین قرار دادن قانون در رفع مشکل ایجاد شده اهتمام ورزیدند، تشکر و سپاساگزاری می نمایم، که البته همانطور که قبلا در مصاحبه هایم اعلام کرده بودم، اگر نتیجه غیر از این نیز می بود به قانون تمکین می کردم.

وی ادامه داد : مجدد این توفیق را مدیون الطاف پاک پروردگار و دعای خیر مردم عزیزم می دانم و از مردم آگاه و با اندیشه دیارم نیز استدعا دارم با وفاق، همدلی، هم افزایی و مشارکت حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری از حضور باصلابت خود را به رخ جهانیان بکشند، باشد که با این حضور پرشور و بانشاط شما، ان شاالله شاهد تعالی، پیشرفت و توسعه بیش از پیش کشور عزیزمان و دیار و منطقه مان باشیم.

شریفی در پایان با اشاره به آیه ی فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا  إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا افزود : بدرستی که با هر سختی ، آسانیست، آری پس از هر سختی آسانیست.

قضاوت در مورد تحولات پیش رو هنوز زود است و باید دید چینش نیروها با توجه به ورود گزینه‌های جدید و احتمال ورود دیگر گزینه‌ها تا چند روز آینده به چه شکلی پیش خواهد رفت.

اما آنچه واقعیت دارد چند قطبی شدن گزینه‌ها در شهرستان بستک بین نیروهای بومی است و تک قطبی بودن آن در دو شهرستان بندرلنگه و پارسیان است و باید دید آیا گزینه‌های بستکی می‌توانند مانند روال ۲۸ سال گذشته رأی مردم پارسیان و بندرلنگه را به خود اختصاص بدهند یا خیر.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top