skip to Main Content

حضور خانواده گمرک بندرلنگه بر سر قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان و انقلاب +تصویر

مدیرکل، معاونین و جمع کثیری از کارکنان گمرک بندرلنگه در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای شهرستان بندرلنگه با آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

DSC07588

به گزارش روابط عمومی اداره کل گمرک بندرلنگه؛کارکنان اداره کل گمرک بندرلنگه امروز و از ساعات اولیه نخستین روز از دهه مبارک فجر در محل گلزار شهدای بندرلنگه حضور یافته و با گل افشانی و غبار روبی قبور شهدا بار دیگر با این نمادهای عظمت و شکوه و فداکاری تجدید میثاق کردند.

در بخشی از این مراسم، صفر شیبانی مدیرکل گمرک بندرلنگه، ضمن قدردانی از این حرکت خودجوش همکاران در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: این حرکت عمومی کارکنان ما با هدف تجدید پیمان با آرمان های والا و متعالی شهدای عزیز و گرانقدر و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: آسایش ، آرامش ، امنیت و رفاه کنونی جامعه اسلامی ما با توجه به شرایطی که در حال حاضر گریبانگیر منطقه شده است؛ همه و همه در سایه و مدیون و مرهون رشادت های شهدای جان بر کف عزتمند، جانبازان غیور ، ایثارگران دلیر و جوانان بسیجی مملکت بوده و هست .

صفر شیبانی در پایان با ذکر جمله ای از امام راحل(ره)، که ” هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است” به جایگاه والای این شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: بدون هیچگونه تردیدی قوام و استحکام و تداوم شکوهمند انقلاب اسلامی ایران وابسته و جزو لاینفک ایثارگری ها و جان فشانی های شهدای عزیز بوده است .

DSC07563 DSC07569 DSC07578 DSC07588 DSC07552

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top