skip to Main Content

صبح امروز زنگ انقلاب در مدارس بندر خمیر نواخته شد

هم‌زمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) زنگ گلبانگ انقلاب با حضور مسئولین شهرستان به‌صورت نمادین در مدرسه حضرت مریم (س) به صدا درآمد.

زنگ انقلاب خمیر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر و نواختن زنگ انقلاب صبح امروز در ۱۴۰ آموزشگاه این شهرستان اجرا شد.

مراسم نمادین این جشن در دبیرستان نمونه دولتی حضرت مریم (س) با حضور فرماندار، ائمه جمعه، مدیران ادارات، شورای شهر و مسئولین محلی برگزار شد.

علیرضا نصری فرماندار بندر خمیر در این مراسم با گرامیداشت مجاهدت مخلصانه ملت ایران در دوران انقلاب و پایداری آنان در ۳۷ سال گذشته گفت: انقلاب ایران یک حرکت گسترده مردمی بود و به هیچ قدرتی وابسته نبود.

وی دهه فجر را دهه شکرگزاری مردم ایران در مقابل نعمت‌های انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: تقارن دهه فجر با پیروزی در عرصه‌های دیپلماسی و به فرجام رساندن برجام نشانی دیگر از عظمت و سرافزاری این مردم در عرصه بین‌المللی است.

فرماندار بندر خمیر با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته اظهار داشت: هرمزگان نیز توانسته است به برکت این انقلاب و توجه مسئولین موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی دست یابد.

وی با اشاره به رونق اقتصادی در این استان که روزگاری به‌عنوان تبعیدگاه استفاده می‌شد گفت: چشم‌انداز روشنی برای رشد شهرها و بندرهای این استان پیش‌بینی می‌شود.

فرماندار بندر خمیر خواستار آگاهی بخشی و تبیین دستگاه تعلیم و تربیت نسبت به مسائل سرنوشت‌ساز کشور شد و تصریح نمود: وقایعی چون مراسم‌های دهه فجر توسط مدارس به نسل جوان آموزانده شده است و حق طبیعی دانش آموزان است که به‌عنوان آینده‌سازان این مرزوبوم از تاریخ سرزمین خودآگاه باشند.

همچنین در این مراسم ناصر عسکری زاده مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر با تشریح برنامه‌های دهه فجر در مدارس گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب ستاد بزرگداشت دهه فجر متشکل از کارشناسان، مدیران و معلمان تشکیل است و بیش از ۵۶ برنامه برای این ایام در آموزشگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

عسکری زاده اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری سرودهای همگانی، آذین‌بندی مدارس، مسابقه خاطره‌نویسی، نقاشی و جشن‌های فجر را ازجمله برنامه‌های مصوب شده اعلام کرد.

 

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top