skip to Main Content

تمامی شرایط برای برنده شدن یوسف دیوانی در انتخابات غرب استان هرمزگان مهیا است

دیوانی در دوره مدیریتش علاوه برانجام امور اداری، دارای یک روابط عمومی ملایم و قوی بود که خلق خوی وی، کاریزمای دیوانی را برجسته ترکرده است و در کنار این دو امتیار ایشان «روزنامه نگار»است و شهرت او در نوشتن مقالات سیاسی و اجتماعی در بین اصحاب مطبوعات استان و مردم بالاست و هنر او نگه داشتن ماهنامه ایی است که ۱۳ سال از انتشار آن میگذرد و از هر گونه حاشیه بدور بوده است.

دیوانی ۳

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از لنگه نیوز یک فعال سیاسی در گفتگو با لنگه نیوز گفت: پیش بینی می کنم تمامی شرایط برای برنده شدن «یوسف دیوانی» در این دوره از انتخابات غرب استان هرمزگان مهیا است.

این فعال سیاسی که خواست نامش فاش نشود در ابتدا گفت قبل از آغاز ثبت نام ۲۴ کاندید، افراد واقع بین اقبال دیوانی را برای برنده شدن در این ماراتن سخت پیش بینی میکردند، زیرا دیوانی اهل بخش مرکزی بندرلنگه است، جایی که از رای بسیار بالایی برخودار است، در کنار این امتیاز بزرگ، «یوسف دیوانی» سابقه ۱۲ سال مدیریت بر یک اداره در شهرستان «بستک» داشته است و آن اداره مهم و پر ارباب رجوع ، ثبت اسناد واملاک است.

وی افزود : دیوانی در دوره مدیریتش علاوه برانجام امور اداری، دارای یک روابط عمومی ملایم و قوی بود که خلق خوی وی، کاریزمای دیوانی را برجسته ترکرده است و در کنار این دو امتیار ایشان «روزنامه نگار»است و شهرت او در نوشتن مقالات سیاسی و اجتماعی در بین اصحاب مطبوعات استان و مردم بالاست و هنر او نگه داشتن ماهنامه ایی است که ۱۳ سال از انتشار آن میگذرد و از هر گونه حاشیه بدور بوده است.

این فعال سیاسی در خصوص رشته تحصیلی این کاندید مورد تایید صلاحیت میگوید:تحصیلات وی هم کارشناسی ارشد حقوق عمومی است، یعنی رشته ایی که ارتباط مستقیم با کار مجلس دارد و دانشجویان زیادی دیوانی را می شناسند چون وی سال ها تدریس کرده است.

وی ادامه داد : اما اقبال دیوانی تخصص وی شاید نباشد، چون مردم ما زیاد توجه به تخصص شاید نداشته باشند، تعلق این کاندید به این دو شهرستان واینکه اهالی شهرستان بندرلنگه و پارسیان ۲۸ سال است که آرزوی فرستادن یک کاندید بومی به مجلس دارند، اقبال اصلی اوست، اما از این پنج رقیب تنها احمد جباری رقیب اصلی دیوانی است، قطعا این نماینده میداند که دیوانی رای انبوهی از دو شهرستان خطه ساحلی بدست خواهد آورد.

این تحلیل گر در ادامه میگوید: این نامزد انتخاباتی که کارمند قوه قضائیه نیز میباشد قاعدتاً مورد حمایت همکارانش و جامعه سر دفتران اسناد رسمی کارکنان ادارات ثبت اسناد غرب استان نیز قرار می گیرد و بطور کلی با اوصافی که از آقای «یوسف دیوانی» در دست است، وی فردی کاملا بی حاشیه، مستقل و قانونگرا است، لذا پیش بینی رای اول غرب استان ، برای دیوانی است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top