- پایگاه خبری بادگیر - http://badgirnews.ir -

سومین شب عکس بستک برگزار شد

رئیس انجمن عکاسان بستک هدف از برگزاری شب عکس را توسعه و ترویج هنر عکاسی در بستک عنوان کرد و گفت: آموزش پایه در کنار استفاده از تجربیات بزرگان عکاسی کشور در دستور کار انجمن عکس بستک قرار دارد.

انجمن عکس بستک [1]
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، کاظم قاسم زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک در این خصوص اظهار داشت: سومین شب عکس انجمن عکاسان بستک تحت عنوان «کارگاه آموزشی ویرایش عکس» طی دو جلسه با حضور منصور وحدانی مدرّس دوره در محل مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهرستان بستک برگزار شد.

سبحان جامه دار رئیس انجمن عکاسان بستک اظهار داشت: از آنجایی که سیاست مدیریتی انجمن بر شناسایی علاقمندان به عکاسی در شهرستان، آموزش پایه ای و اصولی و همراه شدن اعضای انجمن با جریان عکاسی کشور است؛ در ابتدا بر برگزاری کارگاه و کلاس های دوره ای آموزشی مقدماتی مورد نیاز در بین اعضاء اقدام کردیم.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس آموزشی، بالابردن سطح علمی اعضاء انجمن در این زمینه بوده که قبلاً از سوی عکاسان شهرستان احساس نیاز شده بود.

در ادامه جامه دار گفت: در پایان شب عکس دی ماه اکثر حاضرین اعلام رضایت خود را از کارگاه اعلام کرده و خواستار برگزاری و همچنین ادامه ی این کارگاه شده اند که به امید خدا در ماه آینده هم، از سوی هیأت مدیره انجمن برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری دوباره کارگاه ویرایش عکس در بهمن ماه در شهرستان بستک خواهد شد.

در پایان رئیس انجمن عکاسان شهرستان بستک از زحمات منصور وحدانی مدرّس دوره و همکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک قدردانی نمود و همچنین از برگزاری نمایشگاه گروهی و چندین کارگاه آموزشی با حضور اساتید کشوری در عید سال آینده خبر داد