skip to Main Content

شورای نگهبان تابع هیچ جریان سیاسی نیست/ فتنه و حامیان آن در زمره خطوط قرمز هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: شورای نگهبان تابع هیچ جریان سیاسی نیست و براساس قانون رفتار می‌کند.

خبرگزاری فارس: شورای نگهبان تابع هیچ جریان سیاسی نیست/ فتنه و حامیان آن در زمره خطوط قرمز هستند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: شورای نگهبان از نهادهای مقدسی است که توسط امام خمینی (ره) ایجاد شد. این شورا دارای جایگاه والایی نیز در قانون اساسی است. نقش ویژه این شورا موجب شده تا انقلاب از گزند حضور نااهلان محفوظ بماند.

وی درباره انتقادات به رد صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این شورا براساس قانون و در چارچوب آن عمل کرده است. کسانی در شورا حضور دارند که در اعمال خود، نگاه به قیامت دارند. شورای نگهبان تابع هیچ جریان سیاسی نیست و براساس قانون رفتار می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ادامه داد: عزیزانی که به دلایلی رد صلاحیت شده یا صلاحیتشان احراز نشده، می‌توانند در محدوده زمانی مشخص و با ادله کافی، اعتراض کنند. قطعا شورای نگهبان به این اعتراضات رسیدگی خواهد کرد. اما باید تابع قانون باشیم و در این محدوده رفتار کنیم.

رستگار خاطر نشان ساخت: میان جریان فتنه و اصلاحات تفاوت وجود دارد. فتنه و حامیان آن در زمره خطوط قرمز هستند. آنها در پی یک جریان ثبت‌نامی سراسری بودند تا هزینه رد صلاحیت‌ها را برای شورای نگهبان افزایش دهند. در ثبت‌نام‌ها، مواردی بود که فقط اسم و فامیل خود را نوشته بودند. یا برخی که دارای محکومیت قضایی بودند.

وی افزود: مردم ما دارای بلوغ سیاسی هستند. آنها طرفداران انقلاب اسلامی را از دلدادگان استکبار تمیز می‌دهند. خواهیم دید که چه حضور گسترده‌ای در انتخابات خواهند داشت. مردم به شورای نگهبان اطمینان و اعتماد دارند و با حضور حماسی خود، پاسخی محکم به فضاسازی‌های اخیر خواهند داد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top