skip to Main Content

مدیر موفق مدیری است که بین مردم حضور داشته باشد

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به اینکه برخی مدیران از زیر مجموعه خود بی‌خبرند، گفت: مدیر موفق آن است که بین مردم حضور پیدا کرده و مشکلات را از نزدیک رصد کند.
خبرگزاری فارس: برخی مدیران از زیر مجموعه خود بی‌خبرند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از فارس، شیخ محدصدیق بهجت بعد از ظهر امروز در جمع مسئولین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص)، اظهار داشت: انسان نباید ریاکار، خودنما و تابع هوای نفس باشد. باید همواره در امورات محوله رک باشیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به دولت هم که زیر مجموعه نظام است باید بااخلاص باشیم، گفت: در دهه فجر امسال مدیران با برنامه‌ریزی درست، در مجامع و بین مردم حضور پیدا کنند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را انعکاس دهند. آنها به مردم امید دهند چرا که مدیران نماینده دولت هستند.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به اینکه برخی مدیران از زیر مجموعه خود بی‌خبرند، عنوان کرد: مدیر موفق آن است که بین مردم حضور پیدا کند و مشکلات را از نزدیک رصد کند. نباید فقط به حیطه کاری خود بپردازد و از دیگر امور جامعه غافل باشد.

بهجت با اشاره به شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای، خاطر نشان ساخت: مشکل ما با آمریکا رفع نشده است. آنها همیشه مشکل سازند. دشمن از این انقلاب، بیداری اسلامی و از دست دادن کرسی خود می‌ترسد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top