skip to Main Content

مصوبات شورای آموزش‌وپرورش مهم و اثر گزار در حوزه تعلیم و تربیت است

فرماندار بندر خمیر ظهر امروز در نشست شورای آموزش‌وپرورش با تأکید بر اهمیت این شورا در عرصه تعلیم و تربیت گفت: اجرای کیفیت‌بخشی در مدارس نیازمند پشتکار و تلاش همه دستگاه‌هاست و تصمیمات شورای آموزش‌وپرورش در راه اعتلای فرهنگ و تربیت هر منطقه اتخاذ می‌شود.

IMG_4426

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان بندر خمیر، نشست شورای آموزش‌وپرورش با حضور اعضاء در مکان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی‌رضا نصری فرماندار بندر خمیر و رییس شورای آموزش‌وپرورش با اشاره به رفع تحریم‌های هسته‌ای و اینکه دنیا در مقابل دیپلماسی و حقانیت ایران سر تسلیم فرو آورده است گفت: نتیجه رهبری خردمندانه انقلاب و صبوری ملت ایران توانست سایه تحریم‌ها را از کشور بزرگ ایران دور کند تا بتوانیم در عرصه دیپلماسی و سیاست پیروز میدان باشیم.

نصری این موفقیت را موقعیت ارزشمندی برای پیشرفت کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی عنوان کرد.

فرماندار بندر خمیر آموزش‌وپرورش را پایه‌گذار تدبیر و عقلانیت در جامعه توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: نتیجه عملکرد آموزش‌وپرورش ساختن جامعه است و تمامی رفتارهای اجتماعی افراد از فرآیند تعلیم و تربیت آنان سرچشمه می‌گیرد.

وی خواستار توجه به رویکرد تربیتی و اخلاقی بیشتر در مدارس همزمان با رشد علمی دانش آموزان شد و اظهار داشت: خروجی مطلوب در آموزش‌وپرورش ایجاد جامعه‌ای سالم، بانشاط و موفق است.

رییس شورای آموزش‌وپرورش بندر خمیر با تأکید بر پرهیز جدی مجموعه آموزش‌وپرورش مبنی بر فعالیت در عرصه‌های سیاسی گفت: مجموعه تعلیم و تربیت نباید دستخوش اتفاقات سیاسی باشد و فرهنگیان باید تلاش خود را معطوف به رشد علمی دانش آموزان و ارتقای مسائل آموزشی نمایند.

نصری جامعه‌ی فرهنگیان را جامعه‌ای آگاه و هشیار خواند و تصریح نمود: حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در مناسبت‌های ملی و دینی شایسته قدردانی است و حضور آگاهانه و یکپارچه در انتخابات پیش رو نیز برگ افتخار دیگری برای این شهرستان خواهد بود.

در این نشست ناصر عسکری زاده مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر نیز با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته دغدغه اصلی این مجموعه را رشد علمی و فرهنگی مدارس عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ازجمله تدوین سند ۵ ساله ارتقای توانایی‌های علمی دانش آموزان برای ورود به آموزش عالی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و یاری دستگاه‌های اجرایی این مهم صورت خواهد گرفت.

عسکری زاده برنامه‌ریزی برای اجرای شایسته مناسب‌های بهمن و دهه فجر و همکاری و تعامل لازم برای برگزاری انتخابات اسفندماه را از برنامه های پیش رو آموزش‌وپرورش عنوان کرد.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top