skip to Main Content

جشن انقلاب در شهرها و روستاهای بستک باشکوه برگزار می شود

رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان بستک از آمادگی شهرستان برای گرامی داشت شایسته این ایام خبر داد و گفت: جشن انقلاب در شهرها و روستاهای بستک باشکوه برگزار می شود.
جشن عشایری (12)
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و همچنین بزرگداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.
وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان نگران قوت گرفتن انقلاب اسلامی هستند، مسئولین و دهیاران باید از طریق تریبون های نماز جمعه در شهرها و روستاها به تشریح دستاوردهای انقلاب بپردازند و خدمات نظام و تحولات اساسی کشور را اطلاع رسانی کنند. 
رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان بستک بیان داشت:  توسعه نشاط اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید در برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهرستان در نظر گرفته شده است.
معاون فرماندار بستک بر توجه به وجه مردمی بودن جشن های این ایام الله و بهره گیری از این فرصت عظیم ملی در جهت توسعه نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرد.
احمدی با اشاره به تشکیل نشست های متعدد ستاد دهه مبارک فجر شهرستان، از آمادگی شهرستان بستک برای گرامی داشت شایسته این مناسبت خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی های خوب صورت گرفته توسط کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر امیدواریم شاهد بزرگداشت شایسته این ایام در سطح شهرستان باشیم.
وی همچنین با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از حضور گسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان بستک در این راهپیمایی خبر داد.
انتهای پیام/ق و

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top