skip to Main Content

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و بیعت مجدد ملت ایران با مقام عظمای ولایت است

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان حماسه ۹ دی را نماد بصیرت و بیعت مجدد ملت ایران با مقام عظمای ولایت دانست.

استاندار ۱۳۴۹۹

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، حماسه ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ را حرکتی در راستای پیروی از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) و ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: حماسه ۹ دی نماد بصیرت ملت انقلابی ایران و میثاق حقیقی این ملت با ولایت فقیه و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حرکت مردم در ۹ دی ثابت کرد، امت اسلامی در هر برهه‌ای آماده دفاع از ارزش‌ها، انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت فقیه است.

استاندار هرمزگان افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۹ دی نظام اسلامی را بیمه کرد و این حرکت بزرگ باید به خوبی تبیین شود.

جادری با بیان اینکه حرکت مردم در ۹ دی بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت بود، تصریح کرد: این حرکت مردمی نباید به نفع گروه و جناح خاصی مصادره شود چون حماسه‌ ۹ دی یک حرکت بزرگ بود که توسط آحاد مختلف مردم ایران رقم خورد.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مدیریتی خردمندانه در حال هدایت کشتی انقلاب هستند و از هر حرکتی که به پاسداشت مقام و جایگاه رهبری بینجامد باید قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ۹ دی برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top