skip to Main Content

رکوردکاشت درخت در عمق دریا شکسته شد /برگزاری نماز جماعت در عمق ۴۰ متری آبهای خلیج فارس+ گزارش تصویری

بمناسبت میلاد پیامبر نور و رحمت ، تعداد ۱۰ نفر از طلاب غواص حوزه علمیه قم با کاشت نمادین درخت نخل در عمق ۴٠ مترى خلیج فارس و در آب هاى جزیره لارک رکورد کاشت درخت را در زیر آب شکستند .

IMG_1305

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از قشم آزاد حجت الاسلام اکبر غلامی ، مجرى و مدیر پروژه و مدرس دو ستاره بین المللى غواصى بین المللی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قشم آزاد ، به اهداف این برنامه اشاره کرد و افزود : با کاشت درخت نخل در روز تولد پیامبر اعظم (ص) به تمام دنیا اعلام میکنیم که پیامبر امت اسلامی پیام آور رحمت و رافت در جهان می باشد .

وی افزود : در دنیای امروز تلاش های زیادی صورت است تا دین بزرگ اسلام ترسناک شناسانده شود چرا که ساختار قدرت درجهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد .

 حجت الاسلام غلامی بر ضرورت وحدت عملی امت اسلام برای مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: هفته وحدت نشانه همگرایی، هم سویی، وفاق و انسجام مسلمانان است و امت اسلامی باید با وحدت عزت و اقتدار خود را به دنیا نشان دهند.

مدرس دوستاره غواصی بین المللی یادآور شد : اولین بار یک فرد مسیحى یک درخت کریسمس به مناسبت میلاد حضرت مسیح ع در عمق ٣٧/۵ مترى کاشت و مؤفق به ثبت این واقعه در کتاب گینس شد و با کاشتن درخت نخل در عمق ۴٠ مترى توسط طلاب غواص این رکورد شکسته شده و آبهای خلیج فارس رکوردار است  .

 وی برگزاری نماز جماعت در عمق ۴۰ متری آبهای خلیج فارس از دیگر برنامه های این گروه عنوان کرد و افزود : بعد جانمایی نخل دو رکعت نماز به صورت جماعت در عمق ۴۰ متری اقامه شد .

گفتنی است ” این پروژه با همکارى دفتر امام جمعه شهرستان قشم و مدرسه غواصى دلفین آبى و حمایت مالى مرکز مدیریت حوزه هاى علمیه سراسر کشور برگزار شد .

IMG_1283 IMG_1305 IMG_1230 IMG_1246 IMG_1276 IMG_1280

3 دیدگاه

  1. سلام وخسته نباشید به همه عزیزان طلاب زحمتکش این گروه خصوصا به رفیق گرامی خودم جناب آقای سید کریمی ماشاالله به شما و غیرت ایرانی اسلامیتان . این رکورد گوارای وجود با لیاقت همه شما . موفق باشید.

  2. سلام
    مرحبا به سربازان گمنام آقا.استاد سیدکریمی واقعا خداوند شما را برای جوانان واسلام حفظ کند.این کار گروه شما علما درس صلح واقعی همراه شعور دینی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top