skip to Main Content

برپایی ۲ بیمارستان صحرایی در کوشکنار و بوچیر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پارسیان از برپایی دو بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی 2 بیمارستان صحرایی در شرق و غرب پارسیان

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از پارسیان، اسحق مؤذن‌نسب گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا همدلی و همزبانی به عنوان یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند لذا هر کسی به نوعی احساس همدلی و همزبانی را به نمایش می‌گذارد.

وی اضافه کرد: به مناسبت میلاد پیامبر اسلام (ص) امروز سه شنبه و فردا بیمارستان صحرایی در روستای بوچیر میزبان مردم شرق شهرستان است تا از خدمات و امکانات موجود در آن استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه پارسیان در ادامه یادآور شد: در این مرکز صحرایی بهداشتی علاوه بر خدمات پزشکی برنامه‌های امدادی و فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

مؤذن‌نسب علاوه بر شرق شهرستان غرب پارسیان نیز از جمله مناطق برخوردار از خدمات پزشکی دانست و خاطرنشان کرد: پس از دو روز فعالیت در منطقه شرق پارسیان بیمارستان صحرایی غرب شهرستان در بخش کوشکنار فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و روزهای دهم و یازدهم دی‌ماه میزبان مردم آن منطقه خواهند بود.

وی تمامی خدمات ارائه شده در این بیمارستان‌ها را رایگان خواند و گفت: ۹ تیم پزشکی فعالیت خود را طی چهار روز فعالیت در پارسیان کار خود را انجام می‌دهند و در صورت لزوم طی فرم‌های ویژه بیماران را به پزشکان متخصص ارجاع می‌دهند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top