skip to Main Content

۹ دی نشانگر بصیرت ملت ایران و سرآغاز هوشیاری مجدد مردم بود

امام جمعه بندرلنگه ۹ دی‌ را روزی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب خواند و گفت: مردم در ۹ دی‌ماه از حریم ولایت و رهبری با قاطعیت دفاع کردند و این دفاع سرآغاز هوشیاری مجدد مردم شد.
رکنی ۹۸۱۰۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بندرلنگه، آیت‌الله سیدمحمد جواد رکنی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: ولایت فقیه خود سرآغاز وحدت در نظام ما است و همانگونه که امام راحل فرمودند باید پشتیبان ولی فقیه باشیم و باید این جوشش و خروش ملت که همیشه در صحنه حاضر هستند را پاس بداریم و در مقابل فتنه‌ها هوشیار، بیدار و آگاه باشیم.

وی ۹ دی را روزی به‌یادماندنی در تاریخ پس از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم در ۹ دی‌ماه نشان دادن از بصیرت کامل برخوردار هستند لذا با خروشی انقلابی از حریم ولایت و رهبری با قاطعیت دفاع کردند بنابراین باید این دفاع را سرآغاز هوشیاری مجدد ملت ایران دانست.

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان و مجلس تصریح کرد: شاید برای انتخابات خبرگان و مجلس برخی خواب‌ها دیده باشند که مردم و دولت باید هوشیارانه در مقابل آنها ایستادگی کنند هرچند تاکنون ثبت‌نام‌ها با آرامش، نظم، دقیق، بدون هیچگونه تبعیض و استقبال خوب کاندیداها صورت گرفته است.

رکنی اظهار داشت: ضمن رعایت اصل بی‌طرفی همه را برای شرکت در انتخابات تشویق کنید، مردم نیز آزادانه در مورد کاندید اصلح تصمیم خواهند گرفت و مراجع ذیصلاح و شورای نگهبان وظیفه خودشان را انجام خواهند داد.

وی همچنین یادآور شد: کاندیداها نباید وعده دروغ به مردم بدهند همانگونه که نباید برای حذف رقیب چهره افراد را خراب کرد.

امام جمعه بندرلنگه در پایان گفت: بر هم زدن اجتماعات قانونی به مصلحت کشور نیست و این شجاعت نیست که نگذاریم کسی حرف بزند اگر اجتماعات مجوز قانونی داشت اجازه دهیم با راهکار قانونی امور پیش برود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top