skip to Main Content

دکتر زارعی چهره خبرساز غرب هرمزگان ثبت نام کرد

به نظر می‌رسد با حضور دکتر زارعی معادلات انتخاباتی غرب هرمزگان دچار تغییر و تحولات جدی خواهد شد

8

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، دکتر زارعی یکی از چهره‌های کمتر دیده شده حوزه انتخابیه غرب هرمزگان با ورود به فرمانداری بندرلنگه رسما ورود خود را در عرصه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

دکتر زارعی تا کنون در هیچ یک از محافل عمومی و طایفه‌ای شرکت نکرده است اما پس از اعلام حضور در فاصله زمانی بسیار کمی نام وی بر سر زبان‌ها افتاد و مردم اقبال خوبی نسبت به حضور ایشان نشان دادند تا جایی که در اولین لحظات انتشار خبر حضورش، آن را به بمب خبری انتخابات غرب هرمزگان تعبیر کردند.

با توجه به اینکه در طول ۲۸ سال گذشته همواره نماینده مردم غرب هرمزگان از شهرستان بستک بوده است به نظر می‌رسد حضور دکتر زارعی این نوید را می‌تواند بدهد که این سنت شکسته شود و پس از قریب به سه دهه نماینده مردم غرب هرمزگان از بستک به پرجمعیت‌ترین شهرستان غرب هرمزگان یعنی بندرلنگه منتقل شود.

باید دید تعدد کاندیداها از شهرستان بستک و تقسیم آراء آنان و نیز عزمی عمومی در شهرستان‌های پارسیان و بندرلنگه مبنی بر تغییر اینبار می‌تواند امپراتوری ۲۸ ساله بستکی‌ها بشکند یا حالا حالاها باید به انتظار نشست.

هر اتفاقی بیافتد آنچه از همه مهم‌تر است حضور حد اکثری مردم پای صندوق‌های رأی و برخورداری از رقابتی فشرده و جدی در حوزه غرب هرمزگان است.

9 8 7 6 5 4 3 2 1 10

نوشته شده توسط: تحریریه خبر بادگیر

4 دیدگاه

  1. دکتر جان بدنبال تحقق اهداف فرا منطقه ای باشید.امیدوارم که فرارنگ عمل نمایید.
    پاینده و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top