skip to Main Content

آغاز به کار نمایشگاه کارآفرینی، اشتغال‌زایی و گردشگری در بندرکنگ

اولین نمایشگاه کارآفرینی، اشتغال‌زایی و گردشگری بندرلنگه امشب در بندرکنگ افتتاح شد.
خبرگزاری فارس: نمایشگاه  کارآفرینی، اشتغال‌زایی و گردشگری افتتاح شد
اسماعیل پاسلار فرماندار بندرلنگه امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه اظهار داشت: اولین نمایشگاه کارآفرینی، اشتغالزایی و گردشگری  شهرستان بندرلنگه  با تلاش شهرداری، شورای اسلامی بندرکنگ، فرمانداری، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه کار خود را آغاز می‌کند و امیدواریم نوید خوبی برای بخش سرمایه‌گذاری در شهرستان باشد.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین مشکل جامعه ما بیکاری است لذا این نمایشگاه با هدف ایجاد نهضت کارآفرینی و اشتغال برپا شده و فعالان زیادی در حوزه‌های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند.

فرماندار بندرلنگه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های این نمایشگاه، پیش‌بینی یک گذرگاه کارآفرینی و اشتغال است که در بخشی از آن فضایی برای راهنمایی متقاضیانی که سرمایه چشمگیری ندارند، اما می‌خواهند کسب و کار جدیدی را آغاز کنند، در نظر گرفته شده است.

پاسلار در ادامه گفت: غرفه‌های صنایع دستی و گردشگری، اقتصاد مقاومتی، مشاوره و راهنمایی اشتغال، غرفه‌های سازمان‌های دولتی و مردم‌نهاد در این فضا برپا شده تا برای شکل گرفتن و تامین منابع مالی، راهنمایی‌های لازم جهت متقاضیان و سرمایه‌گذاران صورت بگیرد و چگونگی راه‌اندازی یک بنگاه اقتصادی فراگیر در شهرستان برنامه‌ریزی شود.

وی بهره‌گیری از ایده‌های نو و کسب و کارهای جدید را به عنوان سیاست امسال در نمایشگاه عنوان کرد و افزود: تعداد ۱۴ غرفه ویژه در این زمینه دایر شده است تا شرکت‌های کارآفرینی، تولیدی و گردشگری دستاوردهای خود را در معرض عموم قرار بدهند.

رئیس شورای اشتغال شهرستان بندرلنگه در پایان تاکید کرد: این نمایشگاه با رویکرد کارآفرینی و اشتغال‌زایی برپا شده تا دانش عمومی را نسبت به رونق صنعت گردشگری، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و کسب و کار تلاش شود و زمینه خروج از رکود را با فعالیت‌های اقتصادی فراهم آورد

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top