skip to Main Content

برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس با تلفن همراه در بندرلنگه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری نخستین جشنواره عکس با تلفن همراه به میزبانی بندرلنگه خبر داد.

محسنی ۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر حسین محسنی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرلنگه اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی عکس با تلفن همراه در دو بخش آزاد و ویژه نماز به میزبانی شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره عکس با تلفن همراه با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی مناطق بکر و چشم‌‌انداز‌های زیبای استان هرمزگان و نیز پوشش‌های بومی محلی، فرهنگ، بناهای تاریخی و معماری خاص جنوب کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه همچنین اضافه کرد: بخش دیگر این جشنواره با موضوع نماز با هدف ارج گذاشتن به فرهنگ اقامه نماز، نماز اول وقت و اهمیت این واجب دینی با ثبت این لحظات معنوی موجب تاثیرگذاری مثبت فرهنگی آن در جامعه باشیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی انفجار اطلاعات و اخبار در فضای مجازی توسط تلفن‌های همراه را یکی از دلایل ارائه این طرح دانست و اظهار داشت: این روزها تلفن همراه نقش مهمی در زندگی مردم به ویژه جوانان ایفا می‌کند لذا باید با برنامه‌ریزی فرهنگ استفاده درست از این ابزار پیشرفته را فراهم کرد به همین دلیل و به منظور مشارکت دادن همه مردم در فعالیت هنری حضور در این جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد است.

 محسنی در پایان ضمن دعوت از علاقمندان به هنر عکاسی گفت: هنرمندان و عموم مردم می‌توانند سه اثر خود را تا پایان آذر به دبیرخانه جشنواره به آدرس iycs.b.lengeh@gmail.com ایمیل کنند تا پس از بازبینی توسط داوران رتبه‌بندی‌ها اعلام شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top