skip to Main Content

رشد آموزشی در مدارس نیازمند تلاش همه فرهنگیان است

مدیر جدید آموزش‌ و پرورش بندر خمیر گفت: استفاده از خرد جمعی و توان علمی همه فرهنگیان شهرستان می‌تواند کیفیت آموزشی را در مدارس به وضعیت مطلوب‌تری سوق دهد.
IMG_3363[1]

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بندرخمیر در غرب هرمزگان، ناصر عسکری‌زاده ظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری آموزش‌ و پرورش این شهرستان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رشد علمی این شهرستان اظهار داشت: تعلیم و تربیت دامنه گسترده‌ای دارد و تنها با استفاده از خرد جمعی و حضور همه ‌جانبه معلمان، خانواده‌ها و مسئولان این حوزه می‌توان کیفیت را در مدارس بهبود بخشید.

وی تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی و حضور دانش‌آموزان در جشنواره‌های هنری باید از سوی مدیران مدارس دنبال شود تا دانش‌آموزان این شهرستان بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزش‌ و پرورش بندر خمیر خاطرنشان کرد: کارشناسان آموزش‌ و پرورش با برنامه‌ریزی و ایجاد زمان‌بندی می‌توانند به موفقیت‌های مورد نظر دست پیدا کنند و جایگاه علمی این شهرستان را در استان ارتقا بخشند.

عسکری‌زاده اظهار امیدواری کرد با همت فرهنگیان میانگین نمرات درسی نسبت به سال گذشته ارتقا یابد و همچنین بندر خمیر سهم بیشتری در زمینه ورودی تحصیلات عالی و دانشگاه‌ها داشته باشد.

در این نشست معاونین و کارشناسان آموزش‌وپرورش بندر خمیر با بیان فعالیت‌های صورت گرفته دیدگاه خود را در زمینه آموزشی و پرورشی بیان کردند.

گفتنی است ناصر عسکری پیش از این معاون پشتیبانی آموزش‌ و پرورش شهرستان قشم بود که طی حکمی توسط مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان به ‌عنوان سکان‌دار حوزه تعلیم و تربیت این شهرستان مرزی معرفی شد.

شهرستان بندر خمیر در ۸۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع ‌شده و بیش از ۱۱ هزار دانش‌آموز در مدارس آن مشغول به تحصیل هستند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top