skip to Main Content

انتخابات در ایران نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است

فرماندار بستک با بیان اینکه سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود، گفت: انتخابات در ایران نماد دموکراسی واقعی، مردم‌سالاری دینی و مظهر بروز ارزش‌های اسلامی و انسانی است.
خبرگزاری فارس: انتخابات در ایران نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بستک، میرمرسل ایزدی‌پور فرماندار بستک ظهر امروز در نشست انتخاب هیئت اجرایی انتخابات با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات اظهار داشت: قانون‌گرایی و احترام به قانون یک اصل مهم در انتخابات است و قانون، وظیفه همه رده‌های اجرایی را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با پرهیز از مباحث حاشیه‌ای و با احترام به قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم تلاش کنند.

این مسئول با بیان اینکه سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در ایران نماد دموکراسی واقعی، مردم سالاری دینی و مظهر بروز ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به اینکه هیئت اجرایی انتخابات، تمامی امور روند برگزاری انتخابات اعم از تعیین تعداد شعبه‌های اخذ رأی، محل استقرار شعب و اعضای آن را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: با همت همکاران و عنایت حضرت حق، یک تجربه موفق دیگر و برگ زرین دیگری در هفت اسفند ۹۴ در صفحات کتاب انقلاب شکوهمند اسلامی افزوده خواهد شد.

ایزدی‌پور همچنین بیان داشت: برگزاری انتخابات آزاد و سالم حق ملت ایران و سند افتخار انقلاب و نظام است که اجازه نمی‌دهیم این حق از سوی عده‌ای معدود خدشه‌دار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اظهار داشت: با نشستی که بین گروه ۳۰ نفره از معتمدان محلی انجام شد هشت نفر (آقایان بهزاد زحمت‌کش، محمد یونس، عبدالرئوف پراگرد، عبدالرحیم بهزاد، محمد معمار، محمود نصیری و محمد رفیع تاریکار) به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر (آقایان عادل خورشیدی، محمد خلیلی، احمد حاجی‌زاده، محمد باقری و خانم افسانه بهزاد) به عنوان اعضای علی البدل این هیئت انتخاب شدند.

گفتنی است همچنین اعضای هیئت اجرایی انتخابات در بخش جناح و بخش کوخردهرنگ نیز تعیین شدند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top