skip to Main Content

ورزش بانوان در پارسیان مورد بی مهری قرار گرفته/ بانوان ورزشکار با پوشش کامل فعالیت ورزشی می‌کنند

رئیس هیئت ورزش بانوان پارسیان از بی‌مهری نسبت به ورزش بانوان گلایه کرد و گفت: شهرستان پارسیان با برخورداری از ۹۰ کیلومتر مرز آبی تا کنون هیچ‌گونه امکاناتی برای بانوان فراهم نکرده است.

نصوری عطیه ۱۲۱۴

به گزارش پایگاه خبری بادگیر عطیه نصوری اظهار داشت: ورزشکاران بانو با پوشش کامل در زمین‌های روباز ورزشی فعالیت می‌کنند در حالی که استانداردهای ورزش بانوان در کشور تعریف دیگری دارد.

وی اضافه کرد: امید ما به افتتاح پارک بانوان در شهرستان است که اگر آنگونه که وعده داده شده عمل شود می‌تواند فضای خوبی را برای تفریح و ورزش بانوان ایجاد کند.

رئیس هیئت ورزش بانوان پارسیان در ادامه خاطرنشان کرد: بانوان شهرستان در بسیاری از میدان‌های قهرمانی در سطح کشور مقام کسب کرده‌اند که نشان از استعداد ورزشکاران پارسیانی دارد اما متناسب با فعالیت آنان امکانات در اختیار ندارند.

نصوری استفاده از ظرفیت دریا در ورزش بانوان را مطالبه جدی ورزشکاران شهرستان دانست و اظهار کرد: شهرستان پارسیان با بیش از ۹۰ کیلومتر مرز آبی متأسفانه هیچ‌گونه استفاده‌ای از ساحل نمی‌کند لذا با توجه به خواص طبی شنا و فعالیت‌های آبی متأسفانه بانوان از نعمت حضور در دریا محروم هستند.

وی تنها زمین ورزشی روباز در شهرستان که هر از گاهی بانوان از آن استفاده می‌کنند را زمین چمن ورزشگاه تختی دانست و گفت: به دلیل اشراف ساختمان‌های مجاور به ورزشگاه، بانوان آزادی عمل در آن ندارند لذا با پوشش کامل به فعالیت‌های ورزشی از قبیل فوتبال، تیر و کمان، دچرخه سواری و پیاده روی می‌پردازند.

رئیس هیئت فوتبال بانوان شهرستان در پایان ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان به دلیل اهتمام در تکمیل پارک بانوان یادآور شد: وجود سه پارک ویژه بانوان در شهرستان می‌تواند به توسعه ورزش‌های قهرمانی بانوان کمک کند تا این قشر از جامعه نیز بتواند مطالبات به حق خود را پیگری کند.

4J8A6291 4J8A6234 4J8A6251

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top