skip to Main Content

مدیر حراست فرمانداری پارسیان معرفی شد

با حضور مدیر کل حراست استانداری و مشاور استاندار در امور ایثارگران از زحمات چندین ساله محمد رادمهر در پست حراست فرمانداری قدردانی شد و عبدالله رادمنش به عنوان مدیر جدید حراست فرمانداری معرفی شد.

_J8A5748

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست فرمانداری شهرستان پارسیان با حضور پوربابایی مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری هرمزگان و حمزه رادمنش مشاور استاندارهرمزگان در امور ایثارگران و جانبازان و رادمهر فرماندار پارسیان در محل دفتر فرمانداربرگزار شد

رضا پوربابایی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری هرمزگان از زحمات چندین ساله محمد رادمهر مسئول حراست فرمانداری و حراستهای غرب استان تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند: جناب رادمهر در این مسئولیت تجارب ارزنده ای دارد و همچنین ایشان چندین دوره بعنوان حراست برتر استان شناخته شده اند
وی در ادامه تصریح کرد:با توجه به سوابق ایشان در پستهای حراست و بخشدار و دفاتر امنیتی رمز موفقیت این عزیز در مسئولت خطیر فرمانداری می باشد .

محمد رادمهر فرماندار پارسیان با تاکید بر اینکه پیشگیری در حوزه حراستی باید مدنظرباشد گفت: قانونمداری و اخلاق مداری هم شعار دولت و خواست مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور است و مسئولین هم باید بر این نکته ها توجه جدی داشته باشند

فرماندار پارسیان در این نشست با گرامیداشت هفته وقف به اهمیت و جایگاه نهاد حراست اشاره کرد و گفت: حراست، نهادی تاثیرگذار است که در تحقق اهداف سازمانی می تواند نقش مهمی را ایفا نماید.

رادمهر فرماندار پارسیان با بیان این که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدید هایی است اظهار داشت: مهم ترین بخش سازمان که وظیفه صیانت و پاسداری از سلامت هر سازمان را برعهده دارد حراست است و همین موضوع بر جایگاه و اهمیت این نهاد می افزاید.

رادمهر فرماندار پارسیان در ادامه این نشست گفت :از مدیران کل حراست استانداری و مدیران کل اطلاعات استان و فرمانداران سابق ومدیران اطلاعات شهرستان در مدت تصدی همکاری چشم گیری در راستای اهداف نظام داشتند تشکر و قدانی نمودند.

وی با اشاره به خدمات و تلاش های دفتر سیاسی فرمانداری برای رئیس جدید حراست فرمانداری پارسیان آرزوی توفیق کرد و گفت: امیدواریم با عملکرد مناسب و شایسته حراست فرمانداری شاهد موفقیت و اعتلای روز افزون فرمانداری در این بخش باشیم.
در ادامه این نشست حمزه رادمنش مشاور استاندار نیز بر نقش و جایگاه مهم حراست در دستگاههای اجرایی و فرمانداری تاکید کرد وبا قدردانی از خدمات و اقدامات مسئول سابق حراست فرمانداری، برای عبدالله رادمنش در مسئولیت خطیر حراست فرمانداری پارسیان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان عبدالله رادمنش بعنوان مسئول حراست فرمانداری پارسیان گفت : از انتخاب و اعتماد فرماندار پارسیان نسبت به ایشان و پیشنهاد به مرکز استان از ایشان قدردانی و تشکر بعمل آوردند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top