skip to Main Content

لزوم پژوهش محوری و خلاقیت در مدارس و فرآیند آموزش

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی هفته پژوهش با ضروری خواندن خلاقیت، نوآوری و تحقیق در مدارس گفت: پژوهش در مدارس یک ضرورت است و کیفی سازی فرآیند آموزش را ارتقا می‌بخشد.

خرامیده ۱۲۱۲۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از بندر خمیر، اسماعیل خرامیده در نشست برنامه‌ریزی هفته پژوهش افزود: پرورش خلاقیت و پژوهش محوری در مدارس یک ضرورت است که با ایجاد زیرساخت مناسب در مدارس باید به‌صورت جدی دنبال شود.

مدیر آموزش‌وپرورش بندر خمیر خاطرنشان ساخت: ایجاد فضای علمی پویا و پرتحرک در مدارس نیازمند معلمان پژوهنده و دانش آموزان علاقه‌منداست که با فراهم‌سازی بستر مناسب می‌توان این زمینه را به وجود آورد.

خرامیده تقدیر از دانش آموزان مبتکر، مخترع و محقق و همچنین فرهنگیان مؤلف و دارای کار پژوهشی را ازجمله برنامه‌های هفته پژوهش در این شهرستان اعلام کرد.

وی تصریح نمود پژوهشکده دانش‌آموزی بندر خمیر واقع در طبقه سوم دبیرستان فرهنگ با بهره‌گیری از امکانات آزمایشگاهی و تجربی فعالیت خوبی داشته است و باید دانش‌آموز محوری در رأس برنامه‌های مدارس قرار گیرد.

وی همچنین خبر از تفاهم‌نامه همکاری میان کتابخانه‌ی عمومی و کتابخانه‌های موجود در دانشگاه‌های این شهرستان با آموزش‌وپرورش داد و اظهار داشت: بدون تردید مطالعه کتاب و ایجاد فرهنگ کتاب‌خوانی در بین دانش آموزان یک گام مهم در زمینه رشد ذهنی و فکری آنان محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر با اشاره به اینکه برنامه های هفته پژوهش از ۱۴ آذر شروع خواهد شد اظهار امیدواری نمود با تعامل فرهنگیان شهرستان فعالیت های پیش بینی شده پر بارتر از گذشته برگزار شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top