skip to Main Content

دولت هیچ کاندیدی در انتخابات ندارد/ مجریان انتخابات پاسدار رأی مردم هستند

فرماندار پارسیان بر اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات تأکید کرد و گفت: مجریان انتخابات پاسدار رأی مردم هستند لذا طرفدار هیچ‌ کاندیدایی در انتخابات نیستند.
رادمهر ۷۰۰۰۹۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد رادمهر در نشست هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کسانی که متولی برگزاری انتخابات هستند و این مسئولیت را قانون به آنها داده حق تبلیغ به نفع یا علیه هیچ کاندیدی ندارند و باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: دولت در انتخابات پیش‌رو هیچ‌گونه کاندیدایی ندارد لذا مردم بدانند کسانی که از نام و شعار دولت استفاده می‌کنند ادعای آنان مشروعیتی ندارد و قطعاً با این قبیل افراد برخورد می‌شود.

فرماندار پارسیان همچنین اظهار کرد: تمامی امکانات برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان فراهم شده است و همه مراحل انتخابات از قبیل ثبت نام نامزدها، تشکیل هیئت‌های اجرایی، بررسی صلاحیت‌ها، تبلیغات نامزد‌ها و اخذ رأی برابر برنامه زمان‌بندی ارسالی از سوی وزارت کشور اجرا می‌شود.

رادمهر در ادامه ضمن اشاره به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی گفت: چنانچه ثابت شود شخصی تبلیغات زودهنگام انتخاباتی به راه انداخته برابر قانون حق ورود در عرصه انتخابات را ندارد.

وی همچنین اظهار کرد: حمایت از هیچ جناح و حزبی در دستور کار دولت قرار ندارد و مردم می‌توانند با تمام سلیقه‌ها و جناح‌ها در انتخابات شرکت کنند لذا ملاک عملکرد مجریان انتخابات عمل به اصل قانون انتخابات کشور است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ضمن تقدیر از کسانی که خود را در عرصه انتخابات قرار می‌دهند تأکید کرد: قانون و رعایت اخلاق انتخاباتی باید فصل الخطاب همه کاندیداها باشد تا در فضایی سالم، رقابت ایجاد شود و مردم با خیالی آسوده نماینده خود را انتخاب کنند.

یادآور می‌شود در پایان نشست انتخابات اعضا اصلی و علی البدل هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان برگزار شد که آقایان علی‌اکبر نکهتیار، عباس کریمی، حبیب حیدری، احمد رحمانی، احمد پاسلار، حمزه حسندخت، عبدالحسین مصلحی‌زاده و محمد ایرانخواه به عنوان اعضا اصلی و آقایان مسعود کریمی، عبدالله برادر، مبارک خواجه، محمد توکلی، حاج حسین قاسم‌پور به عنوان اعضا علی البدل انتخاب شدند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top