skip to Main Content

شب عکس در بستک برگزار شد

 شب عکس بستک با هدف توسعه و ترویج هنر عکاسی قرار شد به صورت ماهیانه در شهرستان بستک برگزار شود که در همین راستا دومین نشست آن با حضور اعضا برگزار شد.

ShabeAxs_Azar_01

 به گزارش پایگاه خبری بادگیر، پنجشنبه ۱۹ آذرماه ۱۳۹۴ نشست شب عکس بستک با حضور تعداد زیادی از اعضای انجمن عکاسی بستک و علاقه‌مندان عکاسی در سالن کنفرانس فرهنگسرای مسجد جامع برگزار شد.

ابتدا تعدادی از آثار شرکت‌کنندگان در شب عکس نمایش داده شد و مورد نقد و بررسی حضار قرار گرفت و پس‌ازآن آثار پذیرفته‌شده در سومین دوره‌ی جشن عکس هرمزگان که در سال گذشته توسط انجمن عکاسان هرمزگان برگزارشده بود و همچنین آثاری از دو عکاس ایرانی و دو عکاس بین‌المللی به نمایش درآمد و در مورد سبک عکاسی و نحوه‌ی نگاه این عکاسان به دنیای اطراف و سوژه‌های موجود در عکس مطالبی ارائه شد.

همچنین تعدادی از عکس‌های برگزیده‌ی سال ۲۰۱۴ جشنواره‌ی هیپا نمایش داده شد و در مورد آن بحث و تبادل‌نظر شد. جشنواره‌ی بین‌المللی هیپا به‌صورت سالانه در کشور امارات برگزار می‌شود و شرکت در آن برای تمامی‌عکاسان حرفه‌ای و آماتور آزاد و ثبت‌نام آن رایگان است.

ShabeAxs_Azar_02a

در پایان این نشست سبحان جامه‌دار رئیس انجمن و سایر اعضای هیأت مدیره در مورد اقدامات انجام‌شده در این مدت در رابطه با برگزاری جشنواره‌ی عکس جهانگیریه و اقدامات انجام‌شده در جهت برگزاری تور عکاسی درون استانی و زمان و مکان آن و همچنین در مورد کلاس‌های آموزش مقدماتی عکاسی و مشکلات موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی کردند.

وب‌سایت انجمن عکاسی بستک و صفحه ی اینستاگرام انجمن نیز به حاضرین معرفی شد تا از طریق آن با برنامه‌ها و اقدامات این انجمن بیشتر در ارتباط باشند.

عکس بالا: محمد کهنه‌زاد / عکس پایین: احمد مدنی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top