skip to Main Content

پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه ربیع الاول

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی حول ماه ربیع‌ الاول را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 مونسان ۳۲۱۲۳

بسم الله النور

حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت(ع) و ماه شکفتن جوانه های تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان به ویژه  ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت باد.

بی شک بهار ماه ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد. در این ماه شریف و پر خیر و برکت شاهد وقایع مهمی هستیم. حادثه تاریخی لیله المبیت، هجرت رسول گرامی اسلام از مکه به مدینه و از همه فرخنده تر ولادت آخرین پیام آور نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفى(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، و آغاز امامت و ولایت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مناسبت های گرانقدری هستند که روح و جان عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را طراوت و جانی تازه می بخشند و کام جان مسلمانان را شیرین می کنند.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پر فروغ همبستگی است. مشام هستی معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) است و تمامی لحظات این ماه پرفیض مزین به کرامت، اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این شریعت آسمانی است.

امید که در این ماه عزیز و در سایه تاسی به سیره نبوی و شجره طیبه امامت و بهره مندی از تعالیم ارزشمند دین مبین اسلام شاهد تقویت وحدت و همدلی، پیروزی و سرافرازی مسلمانان و برقراری صلح و عدالت در گوشه و کنار جهان باشیم.

بار دیگر این ایام فرخنده را به تمامی ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای ملت شریف ایران اسلامی سربلندی و موفقیت روزافزون مسئلت مینمایم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top